2012. június 18., hétfő

Hobbikuckó - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 45.

Ékszertartás kedvencei sorozatunk mai részében Tihany Tamara invitál meg minket a Hobbikuckóba, ahonnan szépséges "varrományok", ékszerek, hajpántok, és egyéb kreatív alkotások kerülnek ki.:)

Kedves Tamara, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Hobbikuckó megnevezés?

Tihany Tamara vagyok, óvónő, két tündéri apróság anyukája. A Hobbikuckó az én kis zugom, a műhelyem, egy meleg, barátságos kis fészek, ahol megmutatom, hogy éppen mit alkotok, mivel ügyködöm.

Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Mindig is foglalkoztam kézművességgel, mióta csak az eszemet tudom. Mikor kicsi voltam, rajzoltam, aztán babaruhákat terveztem-varrtam, később ismét a rajzolás volt a kedvenc, de fűztem gyöngyállatkákat is. A gimnázium után Óvóképzőbe jártam, ahol szintén elég fontos a kézművesség. Konkrétan a Hobbikuckó 2010 októberében indult egy bloggal. Alkotni nekem olyan, mint levegőt venni...Nem tudnék élni nélküle :)




Milyen munkákat készítesz, és milyen technikával dolgozol?

Annyi minden érdekel, nem szeretnék leragadni egy dolognál sem, szeretek több technikát is kipróbálni, aztán némelyiknél hosszasan időzöm.:) Szeretek varrni, ékszert készíteni, de kipróbáltam már a szalvétatechnikát is, és voltaképpen tényleg bármi jöhet, amivel alkotni lehet valami szépet.:) Mostanában főleg varrok, például alvókendőket, kis szeretgetni való állatkákat, csatos tárcákat, táskákat.


De szeretek ékszert készíteni is, imádom a gyöngyöket, fityegőket. Készült már nálam sok hajpánt, és főkötő is, babáknak, kislánykáknak.



Az általam készített dolgok inkább színesek, vidámak. A táskáim inkább a vagány, csajos vonalat képviselik, de azért néha összejön egy-egy romantikusabb darab is.


Bemutatnád az általad alkalmazott technikát?

Bemutatni a varrást például nem könnyű...azt hiszem még nekem is lenne jócskán tanulnivalóm... :)


Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Mikor hogy...Van, hogy megszületik az ötlet, csak úgy kipattan a fejemből, és nem bírok magammal, azonnal meg is kell valósítsam...Aztán máskor napokig, hetekig is érlelek egy ötletet, mire lesz is belőle valami. Többnyire sok minden inspirál, képek az internetről, anyagok, minták... Mikor mi.:)


Van kedvenc munkád?
 
Úgy mondanám mindig van egy aktuális kedvenc.:) Többnyire amelyik éppen készül, vagy elkészült, az lesz a szívem csücske.



Jelenleg min dolgozol?

♥  Jelenleg több dolgon is dolgozom. Van egy projekt, a "Te rajzolsz, én varrok", aminek a tagja lehetek alkotóként, gyermek rajzokat keltünk életre... Például ezen is dolgozom. De a nyeremény táska annyira friss, hogy ma épp azon dolgoztam. Teljesen új ötlet, szabásminta... Remélem, szeretni fogják!:)

A megnyerhető "3 az 1-ben kistáska". Részletek alább.

Mit jelent számodra a Made With Love?
 
A Made with love mostanra számomra egyet jelent a kézzel készült termékekkel, amiknek egy ideje elkötelezett híve vagyok. Magam is gyakran vásárolok hazai kézművesektől, szeretem tudni, hogy ezzel hétköznapi embereket támogatok, és nem mellesleg jó érzés, hogy valami olyat kapok, ami két kézzel és sok szeretettel készült. Mert kézműves termék másképpen nem is készülhet.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n?
 
Igen, vásároltam már, kis fehér organza ékszerzsákocskákat, és egy kis méretű fülbevaló/gyűrű tálcát is, feketét. Nagyon szeretem mindkettőt, a gyűrűtálcám telis tele van hazai kézművesek gyönyörű munkáival.:)

Organza tasakok több színben, méretben és kiszerelésben
Fekete színű gyűrűtálca vagy bedugós fülbevaló tálca bársony bevonattal, tetővel


Hol lehet Téged megtalálni? 

Főleg a facebookon: http://www.facebook.com/hobbikucko,  de van blogom is: http://hobbikucko.blogspot.hu/.


♥ Kedves Tamara, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasónk! 2012. június 24-én, vasárnap éjfélig játszhatsz a Hobbikuckó és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható "3 az 1-ben kistáska" Tihany Tamara felajánlásából. Tamara szavaival élve a kistáska használható "táskának, nyári estéken, egy kis pénztárca, zsepi, telefon belefér, vagy tökéletes választás lehet kis színházi kézitáskának is, de ha épp úgy tetszik, lehet neszesszernek is használni".:)


A nyeremény másik felét a madewithlove.hu által felajánlott a kistáskához színben illő csillogó sál és egy meglepetés fülbevaló alkotja. Részletek a Facebookon!


Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...