2012. november 19., hétfő

Zsanna-Art - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 64.

Kedves Olvasónk, ma egy mézeskalács illatú világba kalauzolunk el, úti társunk pedig Pogány Zsuzsanna lesz, aki rendkívül sokoldalú, hiszen gyurmaékszereket, mézeskalácsot készít, sőt még mesekönyvet is ír.:) És hogy még mi minden kerül ki Zsanna-Art műhelyéből, interjúnkból kiderül.

♥ Kedves Zsuzsi, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Zsanna-Art

A Zsanna-Art, az ötletes megvalósítás, megvalósított ötletek gyűjtőneve. Fimo gyurmaékszerek készítésével foglalkozom legfőképp, de idényjelleggel mézeskalácsokat is készítek dekorációs céllal. A kettő ötvözeteként pedig egy mesekönyvet is megalkottam, Mézillatú karácsony címmel. Minden egyes ékszer, alkotás, produktum magában hordozza az alkotója energiáit, elképzeléseit, érzéseit. A maximalizmus az én keresztem.:) Mindenből próbálom kihozni a legtöbbet. Ékszereim elkészítésénél törekszem a valósághű ábrázolásra. Karácsonyi mézeseimnél a mesevilág, az adventi koszorúknál a béke és a szépség megjelenítésére. Nézz körül nálam. Remélem tetszeni fog, amit látsz. Én teljes szívvel ajánlom. 




♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Már egészen kicsi koromban imádtam rajzolni, festeni. Anyukám gyönyörűen tud, és szeret is rajzolni, tehát mindig volt előttem követendő példa. A gyurmázás ötlete egy barátnőm fejéből pattant ki, akivel annak idején együtt kezdtük el, hobbiként. 


♥ Milyen munkákat készítesz? 

Elsősorban fülbevalókat készítek, de a palettám széles és folyamatosan bővül. Nyakláncok, pendrive, asztali tartók, hűtőmágnes, karácsonyfadísz is megtalálható a kínálatomban. 


♥ Milyen technikával dolgozol? 

A kezemmel dolgozom, a termékeket festem, lakkozom, polírozom, és némelyiket patinázom is. 


♥ Mesélnél arról, hogyan készül valamelyik alkotásod?

Karácsony közeledtével talán a nyalóka fülbevaló készítését tudnám röviden bemutatni. Egy-egy arányban vegyünk fehér és piros színű gyurmából azonos vastagságú hurkát, amiket szépen összesodrunk, közben lapítjuk és sodorjuk a kellő vastagságig. A kívánt hosszúságot lemérjük, 3-4-5 cm, ki mekkorát szeretne, ott a végeket levágjuk, és a pálcát meghajlítjuk. Ezután beleszúrjuk a szerelőpálcát, és tetszés szerint kövekkel, bogyókkal, levélformákkal díszítjük. Én szeretem, ha csillog, így megszórnám csillámmal. Ezután sütjük, a gyurma csomagolását figyelembe véve. Majd ha kihűlt, a szereléket beleragasztjuk, és feltesszük az akasztót. 


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig) 

Általában megrendelésre dolgozom. Új dolgok akkor születnek, amikor egy adott fülbevaló nehezen készül el, és inkább belekezdek minden másba.:) Ilyenkor elengedem a fantáziám, és ekkor csodás dolgok kerülnek ki a kezeim közül. Aztán a prototípust szoktam kicsit még fokozni, patinázni, lakkozni. 


♥ Jelenleg min dolgozol? 

Jelenleg a karácsonyi megrendeléseket készítem. Ilyenkor a mézeskalács házikók és karácsonyfadíszek időszaka van. Most mindenhol mézeskalács, hab és celofán található nálunk, de a szabad helyeken fülbevalók sorakoznak. Viszont szeptembertől mézeskalács illat járja át a házat. Ezt imádom! 


♥ Van kedvenc munkád? 

Minden munkámat szeretem. Ami nem sikerül azt kidobom. Olyat nem adok ki a kezemből. De talán a legkedvesebb munkám a mesekönyvem. Az teljesen én vagyok! 


♥ Mit jelent számodra a Made With Love? 

Számomra a Made With Love az "I"-re a pont, egy csatorna, amivel az általam készített ékszereket a leggusztusosabban tudom tálalni. Talán, mint a süteménynek egy szép tálca.:) 


♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n? 


♥ Hol lehet Téged megtalálni? 

Leginkább a facebookon vagyok elérhető, naprakészen. A legtöbb fényképet is ott találják meg a kedves érdeklődők: www.facebook.com/ZsannaArt , de van honlapom is: www.zsanna-art.hu. Ha valaki olvasgatna rólam: www.zsanna-art.blogspot.hu. Köszönöm a figyelmet és a lehetőséget!

♥ Kedves Zsuzsi! Mi köszönjük az interjút, további munkádhoz sok sikert kívánunk.


Kedves Olvasónk! 2012. november 25-én, vasárnap éjfélig játszhatsz  a Zsanna-Art és a madewithlove.hu közös játékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi képen látható Zsanna-Art romantikus karácsonyi szett.



A másik nyeremény pedig egy 3.000 Ft értékű madewithlove.hu karácsonyi ajándékutalvány. Részletek a facebookon!


Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...