2012. szeptember 24., hétfő

Pici Cake - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 57.

A hétfővel sokan úgy vannak, hogy "csak legyünk végre túl rajta"... Őszintén szólva néha mi is így érezzük, mert ilyenkor még olyan messze van a hétvége.:) Máskor meg optimistán vágunk bele, hisz megint egy új hét, új kihívásokkal, meglepetésekkel. Akár optimistán, akár kedvetlenül talál minket a hétfő, egy dolog van, ami biztosan mindig felvidít bennünket: ez pedig nem más, mint az Ékszertartás kedvencei interjú.:) Olyan jó dolog minden héten egy új, tehetséges kézművessel megismerkedni, aki mindig egy kis színt hoz a hétköznapokba. Ezen a héten Andrási Orsolyával beszélgetünk, aki süthető gyurmából készíti a Pici Cake ékszereket. Most pedig dőljünk hátra, és hagyjuk, hogy Orsi megszínesítse a hétfőnket!:)

♥ Kedves Orsi, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Pici Cake megnevezés?

♥ Süthető gyurmából készült ékszereket készítek, főállásban marketingesként dolgozom egy banknál. Talán elsőre furcsa párosításnak hangzik, tavaly még én sem gondoltam volna, hogy idén egy ékszerkészítőkkel foglalkozó interjúsorozatban fogok részt venni, hiszen ebben az évben kezdtem el ezzel foglalkozni, hobbiként.


Valamiért azt gondolom, hogy az élet sodorta az utamba ezt a végtelenül kreatív világot, ugyanis tavaly őszig semmit nem tudtam a süthető gyurmáról. A Pici Cake név a "pici süti" jelentésből ered, hiszen eredetileg süteményeket formáztam, de mára a jelentés egy kissé módosult, az ékszerek két figurája kapta meg a nevet.



Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

♥ Mindig is szerettem volna kreatív dolgokkal foglalkozni, aztán egy kedves barátnőmnél láttam meg az ékszereket, és nagyon megtetszettek. Összeszedtem minden bátorságomat, és megpróbáltam elkészíteni is őket annak ellenére, hogy anyukám gyermekkoromban azt mondta, hogy nincs kézügyességem. Az első próbálkozásoknál voltak vicces pillanatok, aztán valahogy a golyócskákból értelmezhető apróságok születtek.


Milyen munkákat készítesz? 

♥ Az elején elsősorban apró sütiket, muffinokat, jégkrémeket és nyalókákat készítettem, aztán elkezdtem foglalkozni kisállatokkal is.


Ma már főleg mesefigurákat, állatokat gyártok, mert úgy érzem, hogy minden darabjába bele tudok szeretni. Amikor megjelennek az apró fülecskék, lábacskák, és a mosoly az arcukon, akkor úgy érzem, hogy sikerült beléjük költöztetnem a lelkem egy kis darabját.


Szeretnék olyan ékszereket készíteni, amelyek mosolyogtatóak, és ha valaki rájuk néz, néhány percig megmarad az emlékezetében.

Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig) 

♥ Két pici gyerekem van, így sok lehetőségem van mesét nézni, vagy olvasni velük. Volt már olyan, hogy az egyik rajzolt mesefigurát készítettem el gyurmából, nagy sikert aratott.


Sokszor pedig egyszerűen csak elkezd formálódni a gyurma a kezeim alatt, és a kezdeti elképzeléshez képest valami teljesen más készül el.

Jelenleg min dolgozol? 

♥ Mivel közeleg a Halloween és a karácsonyi időszak, mostanában tökbe ültetett kisállatokat, illetve hóembereket készítek. A kedvencem ezek közül az a hóember házaspár, akik a képen is láthatóak.



  


Mit jelent számodra a Made With Love? 

♥ Ha a szóösszetételre gondolsz... az pont olyan, mint az ékszereim. Szeretettel készül minden egyes darabja. Alkotni mindenki képes egy kis kitartással és türelemmel. Aztán mit jelent még? Nekem mindent, ami ékszertartás.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n? 

♥ Igen, többször is vásároltam tőletek. Van néhány ékszerállványom, amin az elkészült fülbevalókat tartom.



Legutóbb gyűrűknek vásároltam ékszertálcát, és most egy új ötlet miatt, néhány "anyagában mintás" ékszerdobozt is beszereztem. Az egyik MadeWithLove-os plüss ékszerdobozka például úgy megihletett, hogy elkészítettem a hozzá illő ékszert gyurmából. 


Hol lehet Téged megtalálni?

♥ Egyelőre a Facebookon van egy oldala a PiciCake ékszereknek (facebook.com/picicake), illetve van egy postafiókom is, elérhető vagyok a picicake@gmail.com e-mail címen.

Kedves Orsi, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasónk! 2012. szeptember 30-án (vasárnap) éjfélig  játszhatsz a Pici Cake és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható Cilinder fülbevaló cilinder ékszerdobozban, továbbá egy egyéni kívánság teljesítése Andrási Orsolya felajánlásából. 

 


A másik nyeremény pedig egy piros és egy fekete Shining Star sál a madewithlove.hu felajánlásából. Ez a színösszeállítás tuti passzolni fog a cilinder fülikhez!:) Részletek a Facebookon!

Borvörös, csillogó sál


Ébenfekete, csillogó sál

Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...