2012. szeptember 10., hétfő

Cleo-design - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 55.

Két héttel ezelőtt Lévay Henrietta Gyöngyvilágába látogattunk el. Heni hosszú ideje nagy csodálója Schneider Erika - Cleo-design munkásságának, így azt kérte tőlünk, hogy Erikát hívjuk meg egy beszélgetésre az ÉkSzertartás blogra. Hogy is mondhattunk volna nemet, hiszen a gyönyörű Cleo-design drótékszerek minket is lenyűgöznek.:) Így heti beszélgetőtársunk nem más, mint Schneider Erika: bemutatkozik a Cleo-design.

Kedves Erika, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Cleo-design megnevezés? 

♥ Schneider Erika vagyok és drótékszer készítéssel foglalkozom Cleo-design néven. A Cleo a becenevem, még általános iskolában kaptam az osztálytársaimtól.


Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

♥ 5 éves voltam, mikor anyukám kezembe adta a keresztszemes hímzést, majd mikor az már jól ment jöhetett a kalocsai. Nálunk az teljesen természetes volt, hogy amikor szabadidőnk volt valamit kézimunkáztunk, én nem ismertem az unatkozás szót. Ha anyukám varrt nekem egy szoknyát, akkor azt nekem kellett kézzel felhajtani, ha kilyukadt a zoknim, akkor megvarrtam magamnak. Korán megtanultam horgolni, még babákkal játszottam, de tudtam nekik ruhákat horgolni. Aztán addig nyúztam anyukámat, amíg megtanított kötni is. Rengeteg pulóvert kötöttem, gimnazista koromban azzal kerestem a zsebpénzem. Mivel kötéssel nem lehetett bármilyen ruhát elkészíteni, egyre nagyobb késztetést éreztem, hogy megtanuljak varrni is. Ez olyan jól sikerült, hogy a mai napig is abból élek, ez a fő foglalkozásom.


Mivel a varrás lett a munkám, ezért szabadidőmben mindig valami mást szerettem csinálni. Sok kreatív technikát kipróbáltam: dekupage, festés, csipkeverés, gyöngyfűzés, de már 8 éve a drótékszer az igazi szerelem.


Talán azért, mert nagyon szeretem a szép ékszereket, tetszett, hogy olyat csinálok magamnak, amilyet szeretnék, akár minden nap más-más ékszert vehetek fel, és ami a lényeg, hogy a saját ékszereimre nem vagyok allergiás. Ez a technika viszonylag gyors sikerélményt hoz, nem kell hetekig dolgozni egy-egy darabon.


Milyen munkákat készítesz?  

Főleg ásványokkal, üveggyöngyökkel dolgozom, kedvencem az ezüstözött drót, de mostanában egyre jobban tetszik az antikolt vörösréz is.


Az ékszereim javarészt improvizáció eredményei, nagyon ritkán tervezem meg előre, legtöbbször a kezem alatt alakul. Amikor épp kedvem van kiteregetem magam elé a köveimet, és amelyikhez épp ihletem támad, azt csinálom meg. Csak elkezdem a drótot tekergetni és lesz belőle valami. Olyan is megesik, hogy nem tetszik az eredmény, akkor kíméletlenül kukára ítélem.:))


Milyen technikával dolgozol?

Kézzel és fogóval hajlítom a drótot, nem használok semmilyen sablont. Itt bemutatni kicsit hosszú lenne, de a blogomon vannak képes leírások, ott meg lehet nézni hogy készül egy-egy ékszer, sőt akinek kedve van, el is tudja készíteni az alapján. 



Jelenleg min dolgozol?

Jelenleg nincs folyamatban nagyobb munkám, mert a nyáron nagyon sok menyasszonynak készítettem nyakéket, amit nagyon szeretek, és ami elég nagy munka, így most csak kisebb dolgokba fogok bele, most épp fülgyűrűket készítek.


Van kedvenc munkád? 

Az összes munkám közül a legkedvesebb egy kagylós csigás szett.



Mit jelent számodra a Made With Love? 

Nekem a Made With Love azt jelenti, hogy minden ékszeremben benne van lelkem és lényem egy kis darabja, minden ékszeremet úgy szeretem, mintha a gyermekem lenne, és kicsit bele is halok, amikor valaki elviszi. Ugyanakkor kárpótol az új gazdi öröme.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Eddig még nem vásároltam, de valószínűleg fogok, tetszenek az ékszertartók.

Fehér színű gyűrűtálca vagy bedugós fülbevaló tálca textilbőr bevonattal
  
Hol lehet Téged megtalálni?

Aki szeretné megnézni a többi ékszeremet is, látogasson el Facebook oldalamra (https://www.facebook.com/CleoDesign), vagy a blogomra (http://cleo-drotekszer.blogspot.hu/).


Aki pedig személyesen szeretne velem megismerkedni szívesen látom az üzletemben ( Bp. XVII. Pesti út 70/7 Üzletsor, Ruhaklinika). Ha pedig szeretnéd kipróbálni a drót tekergetést, megtalálsz minden tavasszal és ősszel a Kézműves kiállításon.


Kedves Erika, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)



Kedves Olvasónk! 2012. szeptember 16-án (vasárnap) éjfélig  játszhatsz a Cleo-design és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény egy általad választott fülgyűrű Schneider Erika - Cleo-design felajánlásából (itt megnézheted, hogy melyek közül választhatsz). 



Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...