2013. április 2., kedd

Makramégyöngyök- Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 67.

A mai napon ismét visszatérünk a gyöngyök világába, méghozzá a Makramégyöngyök világába.:) Útitársunk és vezetőnk pedig nem más, mint Noszáné Makra Gabriella
  
♥ Kedves Gabi, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? 

Mindenkit szeretettel köszöntök a Makramégyöngyök világában!:) Gyöngyékszereket készítek különböző fűzési technikákkal. Óriási öröm számomra amikor egyre többen válnak az ékszereim rajongóivá, és térnek vissza hogy új ékszert szeretnének.

Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Még 2005-ben gyesen voltam kisebbik gyerkőcünkkel, amikor egy közeli hobbyboltban bogarászva találtam jó minőségű kásagyöngyöket, majd kiderítettem hogy honnan szerzik be ezeket és nemsokára rendszeres vásárlója lettem annak a gyöngyös boltnak. Aztán az internet segítségével újabbakra leltem. Kezdetben a birtoklási vágy hajtott, szinte kizárólag a gyöngykülönlegességek vonzottak (és ez még ma is így van), majd elkezdtem ékszereket készíteni belőlük. Még mindig sok különleges gyöngyöm van évekre visszamenőleg, amiket csak nézegetek, vigyázok rájuk, mert tudom, hogy már sehol nem szerezhetők be.:) Első ékszerem egy egyszerű barna-zöld nyaklánc volt, amit nemsokára megvettek tőlem.


Aztán engem is elkapott a "gépszíj"...:)

Milyen munkákat készítesz? 

Elsősorban aprógyöngyös ékszereket, de néha a kezembe akad néhány különleges nagyobb gyöngy is, akkor egyszerűbb ékszer kerül ki a kezem közül, ilyenkor a hangsúly a formán vagy színen van.

♥ Milyen technikával dolgozol? 

Többféle technikát kipróbáltam, egy kicsit a gyöngyhímzést...


nagyon szeretek horgolni is.

 
 
Sokan nem szeretnek mintából fűzni, én igen, és kiválóan lehet játszani a színekkel, illetve a már kész ékszerhez használt egyedi, különleges gyöngyökkel, kiegészítőkkel. És nem érzem hogy az ékszer értékéből bármennyit is levonna, ha minta alapján készül.


Mostanában sok ékszert készítek RAW technikával és a peyote sem áll tőlem távol. Bár a legújabb "szerelem" a herringbone.

Azért az igazi számomra mégis a fűzés. Szeretek új technikákat is kipróbálni, most épp a sujtás ilyen, de az még a jövő zenéje hogy mennyire lesz kedvencem.

♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig) 

Elég sokáig képes vagyok elidőzni a színválasztáson. Talán túl aprólékos vagyok, és mindig törekszem a tökéletességre. A kivitelezés ezek után már lényegesen könnyebb. Ha elsőre nem sikerül az elképzelés, akkor nem bontok, hanem berakom egy fiókba, és vár a sorsára, amíg vagy egyszer majd befejezem, vagy nekiállok egyszer az egész fiók tartalmát lebontani.

♥ Jelenleg min dolgozol? 

Sohasem egy ékszert készítek egyszerre. Talán ezért sem tudok rendet tartani az asztalomon.:) Már egy ideje készül egy horgolt lánc csúszómedálokkal, és mostanában – talán kiéhezve a tavaszra – egy herringkarkötő tőlem nem megszokott színekkel.




♥ Van kedvenc munkád? 

Több kedvenc munkám is van, de talán a legnagyobb kedvencem az a peyote kép, amit még régebben készítettem.


♥ Mit jelent számodra a Made With Love? 

Az általam szívvel-lélekkel készített ékszert, és azt ízléses, neki méltó köntösbe bújtatva eljuttatni leendő tulajdonosának. És persze nekem is kísértést.:)

♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n? 

Még nem vásároltam, de kacérkodom néhány installációval és ékszerállvánnyal.

Nyakéktartók a madewithlove.hu-n

Ékszerállványok a madewithlove.hu-n

♥ Hol lehet Téged megtalálni? 

A makramegyongy.blogspot.com oldalon és e-mailben (makrame01@gmail.com), valamint még tervben van egy Facebook oldal létrehozása is.

♥ Kedves Gabi! Köszönjük az interjút, további munkádhoz sok sikert kívánunk.


Kedves Olvasónk! 2013. április 8-án, hétfőn éjfélig játszhatsz  a Makramégyöngyök és a madewithlove.hu közös játékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi képen látható karkötő a várva várt tavasz jegyében.:)


A másik nyeremény pedig egy szép, flitterekkel díszített lila Seherezádé sál a madewithlove.hu felajánlásából. Részletek a facebookon!

Seherezádé sál

Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...