2013. április 9., kedd

Colettecolor- Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 68.

Burjánzó tulipánok, mesékből életre kelt lélekmadarak, hét ágra sütő napocskák, hangulatbonbonok, maMutok, Kerek a világ táskák... Csupa csoda, amely mind Ludvig Nicolette, vagy ahogy a virtuális térből ismerheted, Colette műhelyéből kerülnek ki. 

Ma a színes és kerek colettecolor világba teszünk egy kis kirándulást. Tarts velünk Te is!:)

Kedves Colette, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a colettecolor megnevezés?

Kerülj beljebb színes és kerek világomba - ezt sugallja a colettecolor név is-, itt minden színes és kerek! Ludvig Nicolette a becsületes nevem, de az interneten Colette-nek szólít mindenki, így aztán megfordítva a dolgot, ha valaki így nevez, akkor tudom a virtuális térből ered ismeretségünk.;-)
 

Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Tanult szakmám az építészet, de közel húsz éve tűre és ollóra cseréltem a papírt és a vonalzót. A textilek között érzem otthon magam, bennük élek igazán, segítségükkel teljesítem ki álmaim. Ruhás korszakom tartott a leghosszabb ideig, de már akkor is munkám csúcspontja az volt, ha a ruhákhoz öltözékkiegészítőket tervezhettem. Az internet kínálta önmegvalósításban már csak táskák és hangulatbonbonok készítésével foglalkozom, bár a ruhákért továbbra is rajongásig vagyok. Úgy szoktam mondani, most alszanak bennem a ruha elképzelések, de nem merném kijelenteni, hogy egyszer a jövőben nem fognak csipkerózsika álmukból felébredni szunnyadó terveim... és egyébként is: "soha ne mond, hogy soha"!




♥ A fő profilodat elsősorban a táskák jelentik... Mesélnél róluk kicsit bővebben?

Igen, most táskák. Burjánzó tulipánok, mesékből életre kelt lélekmadarak és hét ágra sütő napocskák után - amik már mind a védjegyemmé váltak, egy számomra eddig ismeretlen útra tévedtem, ami a modern és praktikus vonalat célozta meg. Óriás méret, variálhatóság, sokoldalúság, nagy teherbírás... maMut... egy új termék született a colettecoloron belül, ami szerencsére népszerűségnek örvend. Ebben az évben ennek a megerősítésén, kiteljesítésén és egy nagy maMut családdá duzzasztásán dolgozom minden erőmmel, mert nem tettem alacsonyra a mércét, azt szeretném, hogy a maMut a szatyrok királynője legyen! Az örök szerelem a színekkel ennél a termékcsoportnál is megmutatkozik. Kívánatos, hogy a színek attraktivitása a közönségemben a boldogság és harmónia érzetét keltsék, így szeretném közvetíteni a belőlem áradó optimizmust és életigenlést.


Milyen technikával dolgozol?

Alapvetően varrok, de az internet kínálta ötletbőség inspiratív módon hat rám is. A virtuális világ villanásnyi benyomásait igyekeztem a való világ hús-vér találkozásaiban elmélyíteni. Új barátságok szövődtek így, és kreatív barátaimtól újabb és újabb technikai tudást szereztem a közös alkotások során. Alkotó társaknak köszönhetem, hogy ma már a varrás mellett festek, nyomdázok, batikolok... színezem az anyagokat mesterséges és természetes módon és az ősbizalmat erősítő nemezeléssel, azon belül is a nuno nemezzel egyre szorosabbra fűzöm szálaim. A finom merino gyapjú és a szabad gépi tűzés kereszteződéséből születtek meg múlt év végén legelső fotó átlényegítős varrott gyapjú képeim. Kikapcsolódás, töltekezés, meditáció... ezekhez akkor nyúlok, amikor befelé fordulásra, elmélyedésre van szükségem... a varrott képeimben találkozhatok önmagammal.


Mit jelent számodra a Made With Love?

Made With Love? Amikor a helyén vannak a dolgok és világ rendje a mikrovilágban helyre áll. Ahol nem ütközöm ellenállásba, csak boldog tevékeny órák vesznek körül... úszom a végtelen szabadságában. Úgy gondolom szerencsés ember vagyok, hogy ezt a mindennapokban megélhetem... de azt fontos hozzá tennem, szerintem mindez nem tehetség kérdése, de nem is kiváltságos állapot. Sokkal inkább belső döntés csöpp bátorsággal, merészséggel, rugalmassággal és nyitottsággal fűszerezve.

♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Még nem vásároltam, de sálmániás vagyok plusz csíkos rajongó... megakadt a szemem ezeken a French Kiss szőtt kendőkön

French Kiss sálak a madewithlove.hu-n


♥ Hol lehet Téged megtalálni?

Elérhető vagyok a facebook játszóterén, a colettecolor oldalon http://www.facebook.com/colettecolor... de van egy blogom is, ahol kiderül, mitől színes és kerek a munkámon kívül az életem: http://ludvignicolette.blogspot.hu/


♥ Kedves Colette! Köszönjük az interjút, további munkádhoz sok sikert kívánunk.

 
Kedves Olvasónk! 2013. április 15-én, hétfőn éjfélig játszhatsz  colettecolor és a madewithlove.hu közös játékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi képen látható fantasztikus hangulatbonbon Colette felajánlásából.:)



A másik nyeremény pedig egy kékes-rózsaszínes, pasztell színű Eclectic sál, amelyben keveredik a kockás és a török minta,  a madewithlove.hu felajánlásából. Részletek a facebookon!  



Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.

2 megjegyzés:

  1. Erre is régóta vártam már.... Nekem van több Colette termékem is, a táskám hozzám is nőtt! Csodás alkotásai vannak és ami ugyan a képenek is látszik - a valóságban még szembetűnőbb: tökéletesek a munkák! Igényesen dolgozza ki a legapróbb részletet is. Szóval, szeretem...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...