2013. április 16., kedd

.mimi clothing - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 69.


Ezen a héten egy igazán sokoldalú alkotóval ismerkedhetünk meg, aki nem más mint .mimi, aki .mimi clothing néven ruhákat varr, táskákat és ékszereket készít, rajzol, fest, de minden újdonságra nyitott, így az is előfordul, hogy Star Wars-os alvómaszk kerül ki a kezei közül, vagy baseball sapkát fest...:) Ugye, megmondtuk, hogy sokoldalú?:) Fogadd hát szeretettel .mimit!:)

♥ Kedves Mimi, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a .mimi clothing megnevezés? 

Szakmám szerint kézműves szakember vagyok, így mindennel foglalkozom, amire rálehet fogni, hogy kézművesség.:) Varrok ruhát és táskát, ékszereket készítek, festek, és például legutóbb egy fa fülbevalótartó készült megrendelésre. A .mimi clothing elnevezés elég viccesen jött, mert 2011-ben nekiálltam a facebookon oldalt készíteni és az volt az első kérdése, hogy mi legyen a neve, és ekkor rádöbbentem, hogy ezen még nem is gondolkoztam… Aztán igazából ez volt az első ötlet, ami az eszembe jutott hosszas töprengés után. Gondoltam, majd ha akarom, akkor megváltoztatom a későbbiekben, de mostanra már hozzám nőtt.:) Azt takarja most már a név, hogy én készítem őket.:)


♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Azóta rajzolok, amióta az eszemet tudom. Általános iskolában is azt javasolták szüleimnek, hogy rajz szakra menjek mindenképpen tovább, így gimiben rajz –és vizuális kommunikációt tanultam. Utána elvégeztem egy OKJ-s díszlet – és jelmeztervező asszisztensi tanfolyamot, majd fősulin öltözék szakos voltam. Igazából az egész életemet végigkísérte az alkotás. Meg ez az egyetlen dolog, amihez értek.:)


Milyen munkákat készítesz? 

Igazából ennek a skálája elég széles. Volt, akinek vászoncipőt festettem, volt, aki festményt rendelt tőlem. A két fő profilom a ruhavarrás és az ékszerkészítés különféle anyagok felhasználásával, de volt már, aki Star Wars-os alvómaszkot rendelt, és festettem már baseball sapkát is. Szeretek új technikákat elsajátítani, így folyamatosan fejlesztem magam.:) Amikor éppen nem megrendelésre dolgozom, akkor nagyon szeretek varrni. Sajnos erős varrógép hiányában téli dolgokat nem igazán tudok készíteni, de szeretek szoknyát varrni, meg csinos kis ruhácskákat.:) Ha pedig éppen ékszerezni támad kedvem, akkor a miniatűrfestés a nagy kedvenc.


Milyen technikával dolgozol? 

Varrok, festek, gyurmázok és tablettel rajzolok nagyrészt. Illetve ezeket variálom.:) És rengeteg lakkot használok.


♥ Bemutatnád valamelyik kedvenc technikádat?

Nagy mániám a brosskészítés (egy nőnek szerintem nem lehet elég brossa), és nemrég készítettem pár medált, amikhez vettem fém alapot és abba foglaltam bele őket.:) A medál mintáját gyurmából elkészítettem, és öntöttem róla egy gipsz negatívot, majd abba nyomtam bele a süthető gyurmát. Miután a gyurma kisült, jött egy kis csiszolgatás, hogy pontosan beleilljen a foglalatba. Ezt követi a festés, majd a lakkozás, végül beleragasztom a medált a fém részbe és kész is lett.:)


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig) 

Ha támad egy ötletem, akkor annak a vázlatát papírra vetem, majd beszerzem hozzá az alapanyagokat és nekiállok elkészíteni. A munkafolyamat alatt általában mindig változtatok az eredeti terven, mert közben jövök rá, hogy az egyik helyre jobb lenne egy másik megoldás, a másik helyen meg ahogy gondoltam nem is lehet megoldani.:D És sok-sok óra elteltével el is készül a kész mű.:)


♥ Jelenleg min dolgozol? 

Jelenleg az ez évi tavaszi-nyári kollekciómon dolgozom. Április 13-án lesz a fotózás, rengeteg új dologgal készültem.:) A kollekció neve: .princess collection, ami két részre lesz osztva: egy utcaira és egy csinosabb szekcióra. Ez életem első nagy munkája.:)


Van kedvenc munkád?

Inkább aktuális kedvenceim vannak. Például minél többet festek, annál jobb lesz a technikám, így egyre szebbek lesznek a festett dolgok, és így mindig lesz egy újabb és újabb kedvencem.:) Most például az egyik photoshopban készült rajzom a kedvencem.:)


♥ Mit jelent számodra a Made With Love? 

Igazából amikor felkerestetek az interjúval, akkor hallottam róla először, így még perpillanat csak barátkozom az oldallal és a rengeteg információval.:)

♥ Hol lehet Téged megtalálni?

Elsősorban facebookon lehet megtalálni mimi clothing néven, illetve van egy mail címem is, ahova a megrendeléseket szoktam várni: themimiclothing@gmail.com

♥ Kedves .mimi! Köszönjük az interjút, további munkádhoz sok sikert kívánunk.

 
Kedves Olvasónk! 2013. április 22-én, hétfőn éjfélig játszhatsz  a .mimi clothing és a madewithlove.hu közös játékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi képen látható szépséges nyaklánc .mimi felajánlásából.:)



A másik nyeremény pedig egy fekete színű, forgó karkötő- és láncállvány  a madewithlove.hu felajánlásából. Részletek a facebookon!   

Fekete színű, forgó karkötő- és láncállvány*
 *Az állványon lévő ékszerek csak illusztrációk, nem képezik a nyeremény részét.


Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...