2013. március 29., péntek

Boldog Nyuszit!:)

Kellemes húsvéti ünnepet kívánunk Mindenkinek!

A lányoknak sok locsolót (mert egy évben egyszer igazán kibírjuk, és kell a megtisztuláshoz meg a termékenységhez...:)), a fiúknak pedig sok piros tojást és csoki nyulat!:)

És reméljük, hogy a Nyuszi végre a tavaszt is elhozza...:)



Végezetül az egyik kedvenc locsolóversünk, amit az apróságok olyan édesen tudnak elmondani.:)

"Korán reggel útra keltem,
Se nem ittam, se nem ettem.
Tarisznya húzza a vállam,
Térdig kopott már a lábam.
Bejártam a fél világot,
Láttam sok-sok szép virágot.
A legszebbre most találtam,
Hogy öntözzem, alig vártam.
Piros tojás, fehér nyuszi,
Locsolásért jár egy puszi."

Ne spóroljatok a puszival, Lányok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...