2012. július 2., hétfő

NőiCsizma - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 47.


Lassan egy éve, hogy elkezdtük az Ékszertartás kedvencei interjúsorozatunkat, és mennyi tehetséges kézművest ismertünk meg azóta.:) Folytassuk a sort Csizmadia-Fáth Edittel, aki NőiCsizma művésznéven készíti a szebbnél szebb scrapbookokat. És, hogy mi is az a scrapbook? Edittől ezt is megtudhatjuk.:)

Kedves Edit, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Honnan jött a NőiCsizma megnevezés?

A férjemnek Csizmadia a vezetékneve, Én Csizmának szólítom Őt. Ebből jött, hogy a lányainkat CsizmaLányoknak neveztük el. Innét már egyértelmű volt, hogy az Én nevem NőiCsizma lesz.:) Tehát a nevem nem azt takarja, amivel foglalkozom.

Scrapbook albumokat készítek. Olyan kreatív fényképalbumokat, amelyekbe nem csak simán beragasztom a fotókat, hanem hozzá illő papírokkal, díszítéssel, címmel, kommentekkel, apró emlékekkel megpróbálom visszaadni a fényképek történetét, hangulatát, az érzelmeket, az élményt.


Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Sosem éreztem magam kreatívnak. Talán azért, mert régen nem tudtam kibontakozni. Szerintem mindenkiben ott bujkál a kreativitás, csak hagyni kell kinyílni az ajtót.
Nálam úgy indult, hogy 2 évvel ezelőtt elkezdtem blogot írni a lányaimról, és éppen bloghátteret kerestem, mikor megláttam egy digitálisan készült scrapbook oldalt. Mivel mindig is rajongtam a fényképekért, azonnal kíváncsi lettem, hogyan lehetne klassz kis kereteket készíteni a lányaim fotóinak. A scrapbook.hu-ra irányítottak, ahol felfedeztem a hagyományos albumokat. Szerelem volt első látásra! 
Ráadásul akkor már a 4. évemet töltöttem itthon GYED-en, kezdtem eltompulni, beszűkülni - pont jól jött egy ilyen hobbi, ami kikapcsol, szárnyakat ad, feltölt. Mikor délután alszanak a lányok, én a scrapbook világába repülök.


Milyen munkákat készítesz?  

Elsősorban fényképalbumokat, továbbá képeslapokat, fényképes oldalakat képkeretbe, girlandokat, meghívókat, de készítettem már papírból Converse cipőt vagy topánkát. Tulajdonképpen minden inspirál, ha fényképről vagy papírról van szó.



Milyen stílusban készíted az albumokat?

Nincs még kiforrott stílusom, bár tény, hogy szeretem az élénk, vidám színeket.


Mostanában nagyon élveztem a fiús albumok készítését- talán ezzel ellensúlyozom, hogy nekem 4 lányom van. :)




Milyen technikákat alkalmazol?

Nagyon szeretek vágósablonokkal motívumokat készíteni, tépni, vágni vagy lyukasztani a papírt, bélyegezni, festeni, maszatolni, mistelni.


Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Először a fényképeket nézem meg - a színeit, a hangulatát és egyeztetek a megrendelővel, mekkora albumot szeretne, milyen stílusra gondolt, mi tetszene neki. Majd keresek hozzá papírkészletet és díszítőelemeket a pippi.hu-n. A fotókat csoportosítom majd párokba rendezem és minden oldalt külön-külön megtervezek.




Jelenleg min dolgozol? 

Egy jegyesalbumot készítek textil bevonattal - gyönyörű fotókból, amiknek a kisugárzását próbálom tovább fokozni a csodaszép mintákkal és a díszítéssel.


Van kedvenc munkád?

Hm... ez nehéz kérdés! Mindig a lányaimról készült legutolsó album a kedvencem, mert azokhoz érzelmileg is kötődöm. Most például Zorka lányom első szülinapjára készített kártyapakli album. 52 lap – 52 fotó – 52 mosoly.:)


Mit jelent számodra a Made With Love?

Egyszer végig gondoltam, milyen ajándékok léteznek.
Az első - amit én nem szeretek és nem értékelek - mikor adnak pénzt, hogy "vegyél magadnak valamit".
A második, mikor berohan a legközelebbi boltba és gyorsan vesz valamit, majd elégedetten sóhajt, hogy "ez is letudva".
A harmadik, mikor az illető tudja, vagy kideríti, hogy Te mire vágysz, minek örülnél, és járja, járja az üzleteket addig, míg rátalál a tökéletes ajándékra.
A negyedik pedig a kézzel-szívvel készített ajándék, mikor beleadod az érzéseidet, a gondolataidat, a kezed munkáját, az idődet. Amíg készíted, folyamatosan az ajándékozottra gondolsz, az iránta érzett szeretetedre. Ráhangolódsz, az ő ízlését keresed és próbálod az ő szemével is nézni, hogy biztosan örüljön neki.
Nekem ezt jelenti a Made With Love.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Még nem, de a nyers fa dobozkákkal már szemezek egy ideje, mert azokat is jól lehet scrappelni… 

Nyers Fa Dobozok

Hol lehet Téged megtalálni?


♥ Kedves Edit, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasónk! 2012. július 8-án, vasárnap éjfélig játszhatsz a NőiCsizma és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható "Holiday" scrapbook Csizmadia-Fáth Edit felajánlásából. A kofferben kivehető 10 x 14 cm-es album rejtőzik, mely 20 lapból, tehát 40 oldalból áll. Kék-fehér-lila színkombó - nyaralós fotókhoz tökéletes!:)

 

A nyeremény másik felét a madewithlove.hu által felajánlott tetszőleges színű Sunny Days sál jelenti, amely nagy méretének köszönhetően kiválóan használható strandkendőként, vagy vállkendőként is a nyáresti programokon. Részletek a Facebookon!

Sunny Days Sál, Strandkendő és Vállkendő Egyben
Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találunny Days od őket. 

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok az interjúhoz! Edit gyönyörű scrapbook munkákat készít, büszke vagyok rá, hogy anno tanúja lehettem kezdeti szárnypróbálgatásainak Scrapbook Tanfolyamunkon. Köszönöm szépen a megtisztelő hivatkozást, linket.
    Budaházi Brigitta/Scrapbook.hu

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...