2011. november 1., kedd

Az Ékszer És A Női Test Kapcsolata - Boudoir Fotósnál Jártunk

Közeledik a karácsony, ideje elgondolkodni az ajándékokon... Ha például valami izgalmassal szeretnéd meglepni a párod, akkor javasoljuk, hogy ismerkedj meg közelebbről a Boudoir fotóssal, akinek a segítségével garantáltan leesik majd szerelmed álla, amikor kicsomagolja az ajándékát!:)



Mi is ellátogattunk a Boudoir fotóshoz, akivel az ékszer és a női test kapcsolatáról beszélgettünk. Az alábbiakban a www.boudoirfotos.hu oldalon megjelent cikket olvashatjátok.

"Egy boudoir fotózáson minden apró részletnek jelentősége van. Nem mindegy, mit viselünk, hogyan nézünk, sőt, az sem, hogy hová. Mindent a szemnek – tartja a mondás. Azt hisszük, a kamera az összes porcikánkat megmutatja, pedig nem így van. Az igazság ennél árnyaltabb.

Egy jó fotó csak arra hívja fel a figyelmet, amire érdemes, és elrejti azt, amit nem kell látnunk. Bizonyos testrészeink jótékony takarásban maradnak, míg azok, amiket bátran megmutathatunk - mondjuk formás lábunk, dús hajkoronánk, szépen ívelt szemöldökünk, vagy édesen szeplős vállunk - rivaldafénybe kerülnek. Azt, hogy a figyelem a hangsúlyozandó részre irányuljon, többféleképpen is elérhetjük, például úgy, hogy olyan ékszert viselünk, ami a figyelem központjába vezeti a tekintetet.


Az ékszer, ahogy a neve is mutatja, egy olyan "szer", amely "ékesíti", feltűnővé teszi viselőjét. Évezredek óta – egészen pontosan 75.000 éve – létezik. A mai modern társadalomban az ékszer legfőbb funkciója a dekoráció, de megszületése óta számtalan dolgot szimbolizált.

Köztudott, hogy az ókori Görögországban fizetőeszköznek használták. A középkorban sokáig csak a nemesek hordhatták, és gazdagságukat hirdette. De ősi, mélyebb tartalmát is egyből megfejthetjük, ha a mai napig közkedvelt talizmánokra vagy amulettekre gondolunk: ha ezeket viseljük, varázserő birtokába jutunk.



Hihetetlen, de igaz, hogy az ékszer, ami annyi idős, mint az emberiség, régebbi, mint maga a ruházat. Ennek oka, hogy az ember hiúsága és díszítő kedve a világon mindenütt jelen volt, függetlenül az éghajlati viszonyoktól vagy kulturális sajátosságoktól. A lényeg mindig és mindenhol ugyanaz volt, maradt és lesz: bizonyos testrészek kiemelése bizonyos művészi hatások – színek és formák – alkalmazásával.



Ezek után nem meglepő, ha úgy gondolom, egy jól megválasztott ékszerrel még vonzóbbá tehetjük magunkat a boudoir fotózáson. Ráadásul az ékszer öltöztet, akár egy aprócska fehérneműben is elegánssá és harmonikussá téve megjelenésünket. Hogy milyen, mekkora és mennyi ékszert viseljünk, vagy éppen ne viseljünk, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el a fényképek készítésekor, következő cikkünkből kiderül.


Mi és ki a madewithlove.hu?

A madewithlove.hu 2009 óta létezik. Egy magyar lány szeretettel készült, egyedi ékszereire épp ráillik ez a név, gondoltam, és le is stoppoltam. Egyedi ékszerek – mert Belőled is csak egy van, szólt a szlogenem és boldogan készítettem az újabb és újabb, egyénre szabott fülbevalókat, nyakláncokat, karkötőket, gyűrűket és dísztárgyakat. Minél többet tanultam a gyöngyfűzésről, drótozásról, üvegezésről, és minél több ékszert terveztem és gyártottam, annál jobban feltűnt, hogy mennyi mindenre lenne szükségünk nekünk, ékszerkészítőknek és –imádóknak és elkezdtem utánajárni a legfontosabb dolgoknak. Amint beszereztem az első ékszerállványokat, fülbevaló tartókat, ékszertisztító folyadékokat, elindítottam az Ékszerelmesek Webáruházát és a mai napig ennek szerelmese vagyok. A visszajelzések alapján sok ékszerelmes életét könnyítem meg az ékszertartókkal, ékszerbőröndökkel és egyebekkel. Szerencsére, megtehetem, hogy csak megrendelésre készítsek ékszereket. Ezekről bővebben legközelebb írok.

Gulácsi Annamária
madewithlove.hu"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...