2012. március 12., hétfő

Mácsár Andrea - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 33.

ÉkSzertartás kedvencei sorozatunk e heti részében ismét egy csodálatos világ tárul fel előttünk, mégpedig Mácsár Andrea gyönyörű, textil és fa kombinációjával készült ékszereinek a világa.

♥ Kedves Andrea, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol?

Egyedi ékszereket készítek természetes alapanyagok használatával. Legmeghatározóbbak a fa és textil, de használok üveggyöngyöt, bőrt, gombokat is, vagy amiben éppen fantáziát látok.

♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Amióta az eszemet tudom szenvedélyesen gyűjtöttem a textileket, gyöngyöket, gombokat, mindenféle dolgot, amiből aztán kerekedett valami ajándék vagy használati tárgy. Hol bábokat varrtam, foltvarrtam, gyöngyöt fűztem, kötöttem, horgoltam, kipróbáltam mindenféle technikát, fejlesztettem magam; tanultam ólomüveg technikát, lakberendezést. Kombináltam, variáltam ezeket a dolgokat, mígnem megszülettek a jelenlegi munkáim: egyedi ékszerek textil és fa kombinációjából.


Szeretem a textilt. Sokrétűen felhasználható és végtelen a lehetőségek száma. Imádom a fát! Imádom a fa illatát, ami nekem mindig az otthonomat juttatja eszembe, hiszen apukám asztalos. Sokszor ébredtem gyerekként a gép zúgására, mert Ő már hajnalban a műhelyben dolgozott, és a házból kilépve a frissen fűrészelt fenyőfa illata csapta meg az orromat. Sokat köszönhetek neki a fa ékszereim terveit illetően is. Ő egyike azoknak az embereknek, akiktől nagyon sok támogatást kapok. Ha kitaláltam valamit, Ő soha nem azt mondta, hogy ne csináld, vagy nem lehet, hanem rögön azon kezdett el gondolkodni, hogyan valósíthatnánk meg. Anyukámtól tanultam kötni, varrni, hímezni. 12 évesen már a saját tervezésű és készítésű pulóveremet viseltem.


♥ Milyen technikával dolgozol?

Az általam kifejlesztett ékszerek a világon egyedülállóak, nem nagyon tudnám az ismert technikák egyikébe sem besorolni az elkészítési módjukat. Az ékszereket formatervezési mintaoltalom védi, így annak elkészítési technikája is titkos.:)


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Eleinte nem nagyon terveztem meg előre, hogy mit fogok készíteni, jöttek az ötletek és nem volt türelmem ahhoz, hogy lerajzoljam, megtervezzem, így aztán rögtön nekiálltam és kipróbáltam.


Ma már rajzfüzetem van, amit mindig magammal hordok, mert sokszor útközben születnek az új ötletek, és amikor még nem rajzoltam le, a tervek egy részét elfelejtettem. Szóval ma már tervezek, sablonozok, majd legyártjuk hozzá az én terveim alapján a fa alapokat.


Nagyon izgalmas ez a része is a tervezésnek, de a befejező munkálatokat is nagyon szeretem, amikor a fa alapok "színes ruhát öltenek". Rengeteg textilem van, és imádom, hogy kedvem, hangulatom szerint válogathatom őket össze egy-egy ékszerhez.


♥ Jelenleg min dolgozol?

Jelenleg több dolog is van készülőben. A végső simításokat végezzük a tavaszi/nyári katalóguson, készül a webshopunk, több együttműködésem is van iparművészekkel, erősítjük a nemzetközi értékesítést, és egy titkos dolgon, ami majd április végén debütál nagyközönség előtt.:)


♥ Van kedvenc munkád?

Igen!!! A kedvenc kollekcióm az "Egy csipet Magyarország", ami jelenleg a vásárlók körében is a legnépszerűbb. Ezekhez az ékszerekhez eddig olyan antik hímzések épen maradt részeit használtam, amelyek elszakadtak, vagy foltosak voltak. Ma már egy kedves néni hímzi is nekem a mintákat, szebbnél szebb motívumokkal. Mindkét típusnak megvan a maga feelingje. Imádok minden egyes darabot! :)


♥ Mit jelent számodra a Made With Love?

Kézzel, szívvel, szeretettel készült egyedi ajándék vagy használati tárgy. Alkotni, szépet készíteni csak szívvel lehet. Úgy érzem az ékszereimben tudok kiteljesedni igazán. Szerencsés vagyok, hogy a hobbim lehet a munkám, és ebben a családom is teljesen mellettem áll, és támogat.


♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Még nem vásároltam. Az ékszerállványaim a boltomba és a vásárokra saját tervek alapján készülnek, de a fülbevalótartóitok nagyon dekoratívak, az otthoni ékszereimnek be fogok szerezni egy praktikus darabot.:)



♥ Hol lehet Téged megtalálni?

A Mácsár Andrea Showroom szeretettel várja vásárlóit a belváros szívében, a Corvin negyed szomszédságában, a VIII. Kisfaludy utca 1-ben.


A weboldal: www.textilekszer.hu

Facebook rajongói: AndreaMácsár.Textilekszer

Email: macsarandrea@gmail.com

Telefon: 20476-1001



♥ Kedves Andrea, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasónk! 2012. március 18-án éjfélig játszhatsz Mácsár Andrea és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható katicás fülbevaló lesz Andrea felajánlásából, továbbá egy tetszőleges formájú, Matrjoska nyers fadoboz katicás szalvétával (ha esetleg decoupage-olnád:)) a madewithlove.hu felajánlásából! Részletekért kattints ide!

A képen látható Katicás fülbevalót nyerheted meg heti játékunkon!

Ha kíváncsi vagy a
korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...