2013. augusztus 21., szerda

Bocica Ékszerei - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 83.

Ezen a héten Báthory Ágival beszélgetünk méghozzá nem másról, mint Bocica ékszereiről. Tarts velünk, és fogadd őt szeretettel!:)

Kedves Ági, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Bocica ékszerei megnevezés?

Sziasztok! Báthory Ági vagyok, jelenleg tanulok és emellett divatékszerek készítésével foglalkozom. A Bocica ékszerei név a „Bocica” becenévből jött, amit egy kedves ismerősöm „ragasztott rám”, és ami akkor nagyon megtetszett.

Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Gyerekként is rengeteget rajzoltam, gyurmáztam, szóval valamennyire mindig volt kézügyességem. A gyurmázással indult az egész 2-3 éve, amikor szétnéztem egy kézműves termékeket kínáló, akkor frissen megnyitott boltban, és teljesen elvarázsoltak a süthető gyurmából készült szebbnél szebb, színesebbnél színesebb ékszerek – úgy gondoltam, hogy én is kipróbálom magam. Kezdetben magamnak és néhány barátnőmnek készítettem ékszereket, a sikereken felbuzdulva később elindítottam a Facebook oldalamat és a Meska boltomat is, és fokozatosan áttértem az üveglencsés ékszerekre, ami most a fő profil (persze most is ezer örömmel elkészítek gyurmaékszeres megrendeléseket, volt is kettő a múlt hónapban).



♥ Milyen munkákat készítesz?

Főleg úgynevezett üveglencsés ékszereket készítek, fiatalos stílusban, és egyéni megrendeléseket is szívesen vállalok.


♥ Milyen technikával dolgozol?

Üveglencsés technikával, és mostanában gyakran kombinálok különleges, fémből készült apró medálokat gyöngyökkel vagy épp műanyag virágokkal – sőt, néha mindezt együtt!


♥ Esetleg egy kicsit részletesebben is mesélnél erről a technikáról?

Az ékszerek alapanyaga az üveg és a különböző bevonatú (színű) fém. Először kiválasztok egy képet, amit valamilyen ékszerhez fel akarok használni, vagyis hogy mi kerüljön az üveglencse alá. Ezután eldöntöm, hogy fülbevaló, gyűrű, karkötő vagy nyaklánc legyen belőle, és kiválasztom a hozzáillő fülbevaló-, gyűrű- vagy medálalapot. Ha ez megvan, már csak az „összeszerelés” van hátra, et voilá!


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Általában hangulatok, képek, könyvek, filmek, esetleg sorozatok inspirálnak. Majd elkezdek azon gondolkodni, hogy ezt az ötletet milyen formában használjam fel egy-egy ékszerhez, és még ha néha a kivitelezés nem is megy olyan egyszerűen, mint azt elsőre gondoltam, addig próbálkozom, amíg elégedett nem leszek a végeredménnyel, mivel ezen a téren elég makacs tudok lenni.


♥ Jelenleg min dolgozol?

Jelenleg néhány megrendelésen dolgozom, főleg könyv témában (Harry Potter és A kis herceg ihletésű nyakláncok), de már elkezdtem gondolkodni a téli/karácsonyi kollekció darabjain is, bár azt hiszem, ehhez még talán túlságosan nyár van.


♥ Van kedvenc munkád?

Nagyon szeretem a különböző könyvekhez kapcsolódó ékszereket, például különösen azokat, amikhez a könyvek szövegéből kiragadott szavakat, sorokat használom fel.


♥ Mit jelent számodra a Made With Love?

Azt, amit minden ékszerem készítésénél érzek – számomra fontos, hogy odafigyeléssel, szeretettel végezzem a munkám, hogy az legyen a cél, hogy valaki boldogan vehesse a kezébe azt az ékszert, ami kikerül a kezemből.


♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Még nem, de régóta szemezek a különböző ékszerállványokkal. Egyelőre nem tudtam dönteni, de már érik egy rendelés!

Forgó ékszerállvány, kerek, XL méret, fekete
♥ Hol lehet Téged megtalálni?


♥ Kedves Ági! Köszönjük az interjút, további munkáidhoz sok sikert kívánunk.


Kedves Olvasónk! 2013. augusztus 27-én, kedden éjfélig játszhatsz a Bocica ékszerei és a madewithlove.hu közös játékán, amelyen az egyik nyeremény ez a fülbevalóból és gyűrűből álló romantikus vintage szett Báthory Ági felajánlásából.




A másik nyeremény egy színben a szetthez illő, csillogó Shining Star sál a madewithlove.hu felajánlásából. Kattints ide, és játssz!:)


Shining Star sál


Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...