2011. szeptember 9., péntek

Atelier Mignon - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 9.

Ismét eljött a péntek, és ismét megismerkedünk egy kreatív kézművessel az ÉkSzertartás kedvencei riportsorozatunk keretében.

Simon Gréta, az atelier Mignon alapítója

♥ Kedves Gréta, mióta foglalkozol kézművességgel? S honnan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

♥ 2oo8-ban született meg a kisfiam, és így már 2 gyerekes anyukaként nem élhettem régi borkereskedői, pörgős életemet. 2oo9-ben egy véletlen találkozásból egy művészeti ügynökség lett, majd 1 évvel később úgy éreztem, hogy valamit kellene még csinálnom.

Egy nap gyöngyöket vásároltam egy hobbiboltban, amiből gyűrűt készítettem, és akkor villant be, nekem alkotnom kell.:) Akkoriban ismerkedtem meg egy közösségi oldalon egy lakberendezési blogos hölggyel, Hungarian Provance-szal, akivel azóta jó, baráti kapcsolatot ápolunk. Neki mutattam meg, és azt mondta, kreatív vagyok... Ezen felbátorodtam, és később nővéremet is, aki Hamburgban él, beszerveztem.

Idén pedig ismét gyarapodott a csapat a Fifth Avenueval, akik Magyarországon kizárólagos forgalmazási jogot kapnak. Így vagyunk mi egy csapat. Azóta is rendületlenül jönnek az ihletek, a szép dolgok inspirálnak. Legyen az egy város, egy színésznő a régi időkből, egy balett előadás...



Elmondanád, hogy mit takar az atelier Mignon?

♥ Az atelier Mignon az én kis “mentsváram”. A név “apróságot” jelent, mivel kis ékszerek és más “csacskaságok” születnek nálam.:) Nemrég luxusszappanokat kezdtem el gyártani, és hál’ istennek nagy sikere van.

Mostanra elértem azt, hogy sokan keresnek meg, ha valami nagyszabású fogadásra, partyra szeretnének egy ékszert. Jól esik, ha azt mondják: “Gréta, Rád bízom!”, mert megtiszteltetés, hogy bíznak az ízlésemben.



♥ Milyen munkákat készítesz?

♥ A munkáim nagyon változóak, amire épp ihletem van. Nagy kedvenceim a nyakláncok. A Mignon nyakláncokra az aszimmetria jellemző. Ennek az a magyarázata, hogy a természetben semmi, de semmi nem szimmetrikus.

♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

♥ Minden ékszernek külön története, neve van. Minden, ami hatással van rám, benne van az ékszerekben. Más zenét komponál, megint valaki más fest, én ékszert készítek.:) Ha jön egy ihlet, akkor ott nincs mese mennem kell anyagot beszerezni. És amíg nem készítem el, nincs nyugtom.



♥ Jelenleg min dolgozol?

♥ Jelenleg egy titkos projekten dolgozom, amit egy 3 hónapos kutatómunka előzött meg. November közepén lesz a premier, nagyon bízom benne, hogy nagyot fog robbanni.:)

♥ Van kedvenc munkád?

♥ Kedvenc munkám igazából nincs, mindent hatalmas lelkesedéssel, csupa pozitív gondolattal készítek.:) És éppen ezt jelenti számomra a Made With Love is: szeretettel, lelkesedéssel alkotni.:) Örülök neki, hogy az ékszer, amit kreálok, még szebbé tesz egy nőt. Egy barátnőmtől hallottam, hogy úgy érzi magát benne mint egy dáma.:) Ez az elismerés számomra, ez az, amit akarok.



♥ Vásároltál már a Madewithlove.hu-n?

♥ Még nem sikerült a Madewithlove-tól vásárolnom, de nyakékekhez való bársonydoboz nagy tételben hamarosan szükséges lesz.;)



♥ Hol lehet Téged megtalálni?

♥ Megtaláltok a Facebookon http://www.facebook.com/atelierMignon címen, továbbá a http://atelier-mignon.com/ és a www.fifthavenue.hu oldalakon.

♥ Kedves Gréta, köszönjük szépen az interjút, a további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasóink! Jövő héten újabb tehetséges kézművessel ismerkedhettek meg. Ne feledjétek figyelemmel kísérni a riportsorozatot, mert decemberben meglepetéssel készülünk ehhez kapcsolódóan.:) A további beszélgetéseket itt találjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...